.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار قناعت به مديران كم كار
بخشداران و كليه مديران دستگاه هاي اجرايي كه نمره قبولي دريافت نكنند كنار گذاشته خواهند شد.در كنار اين استراتژي مديراني كه پيگير مطالبات مردم و مصوبات دولت در استان مازندران نيز بودند مورد تشويق ...
هشدار قناعت به مديران كم كار

معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران گفت: فرمانداران، بخشداران و كليه مديران دستگاه هاي اجرايي كه نمره قبولي دريافت نكنند كنار گذاشته خواهند شد.    
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جواد قناعت امروز در جلسه شوراي روابط عمومي استان مازندران افزود: در كنار اين استراتژي مديراني كه پيگير مطالبات مردم و مصوبات دولت در استان مازندران نيز بودند مورد تشويق قرار مي گيرند.
وي انتقاد جدي و عالمانه از دولت را گامي در جهت پيشرفت و توسعه قلمداد كرد و اظهار داشت: طرفداري بي چون و چرا از دولت دفاع كورركورانه محسوب مي شود و حال اين كه مخالفان دولت نيز نبايد اقدامات دولت را زير سوال ببرند.
قناعت با اشاره به اين كه توسعه مازندران را با هر گرايش سياسي دنبال مي كنيم بيان كرد: روابط عمومي ها نيز در پيگيري مصوبات دولت با مديران خود همكاري كنند تا ضمن اطلاع رساني به موقع در تحقق مصوبات تاثيرگذار باشند.
جانشين رئيس شوراي روابط عمومي استان مازندران خاطر نشان كرد: انتقادات جدي به نوع اطلاع رساني عملكرد دولت در استان وارد است و در مدت باقيمانده تا سالگرد سفر رياست جمهوري در استان، مسئولان روابط عمومي با همكاري مطبوعات و خبرنگاران فعال در اين زمنيه تلاش كنند.
قناعت تحقق دور اول سفر، آغاز دور دوم سفرها و سركشي از 336 شهر كشور را افتخار دولت نهم عنوان كرد و گفت: هشدار مقام معظم رهبري به روابط عمومي ها كاملاُ به موقع صورت گرفت.
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران با تاكيد بر اين نكته كه ضعف جدي در نوع اطلاع رساني دستگاه ها مشاهده مي شود اضافه كرد: روابط عمومي هاي دستگاه هاي اجرايي بايد خود را به روز كنند.
وي با اشاره به اينكه دستگاه ها بايد مسابقه رسانه اي دهند افزود: از مجموع 196 مصوبه دولت در مازندران تاكنون 31 مصوبه اجرايي، 46 مصوبه در حال پيگيري و 119 مصوبه نيز در مرحله اجرايي است.
دبير شوراي روابط عمومي استان مازندران نيز در اين جلسه از تصويب اساسنامه شوراي روابط عمومي استان خبر داد و اظهار داشت: حجم تازه اي از اطلاع رساني در خصوص مصوبات سفر رياست جمهوري در مازندران آغاز شد.
اسماعيل فدايي از چاب كتاب خدمت در سالگرد سفر هيئت دولت به مازندران خبر داد و از روابط عمومي ها خواست تا در تهيه اين كتاب با استانداري همكاري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آبان 1386
آقای قناعت خواهش می کنم به داد کارخانه آنتی بیوتیک سازی ایران برسید . دارن نابودش می کنن .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.